Ґаджети для навчання

Учні ввесь час зосереджують увагу на екранах ноутбуків, планшетів, смартфонів. Ґаджет і учень сьогодні стали єдиним цілим. Це спонукає вчителів шукати нові форми проведення уроків, які зможуть зацікавити сучасних учнів. Доведено, що діти будь-якого віку найкраще запам'ятовують інформацію граючись. Саме використання забороненого у грі під час навчання підвищує мотивацію учнів.
Творчо використовувати мобільні технології на уроках дозволяє сервіс Kahoot!, запущений в серпні 2013 року у Норвегії. Kahoot! розроблявся як інструмент для швидкого створення вікторин, опитувань і обговорень. Даний сервіс використовують понад 50 мільйонів людей в 180 країнах.
Для того, щоб розпочати роботу з сервісом,  учитель реєструється на сайті www.getkahoot.com. Потрібно натиснути Sign up for free (Зареєструватися безкоштовно). Заповнити реєстраційні дані. Спершу ввести ім'я. Потім дійсну електронну скриньку, підтвердити її, обрати пароль. Та натиснути Greate account (Створити обліковий запис). Реєстрація завершена.




Тепер можна створювати власні тести або вибрати з наявних тестів. Для того, щоб створити тест обираємо Quiz (Вікторина).
Заповнюємо поля: Назва вікторини, Опис вікторини, Видимість (приватна або публічна), Мова (підтримується українська мова), Аудиторія. Додаємо зображення обкладинки. Натискаємо кнопку Ok, go (Добре, далі). Натискаємо кнопку Add question (Додати запитання).


З’являється вікно для створення першого запитання. Виставляємо час на виконання завдання, бали, додаємо графічне зображення або відеоролик, додаємо відповіді. Відповідей може бути 2-4 (з яких одна правильна, її вказує вчитель).
До кожного завдання можна окремо виставляти час. Більшу кількість балів за відповідь під час гри набирає той учень, який відповість правильно на питання за більш короткий проміжок часу. Натискаємо кнопку Next (Далі). Є можливість редагувати, дублювати запитання. Так само додаємо потрібну кількість запитань. Після додавання всіх завдань натискаємо кнопку Save (Зберегти). 



Натискаємо кнопку I’m done (Я виконав). Вікторина створена. Для того, щоб виконати тестування натискаємо кнопку Play (Грати). 



Обираємо класичну гру Гравець протии Гравця або командну. Учні відповідають на створені вчителем тести з ґаджетів, що мають доступ до Інтернету. Їм потрібно ввести адресу www.kahoot.it у браузері або скачати й встановити програму Kahoot! з будь-якого маркету. Учні вводять Game PIN, імена та приєднуються до гри. Учитель натискає кнопку Start (Початок). 
На вчительському екрані демонструються запитання і варіанти відповідей, а на учнівських пристроях – варіанти відповідей у вигляді зеленого квадрата, червоного трикутника, синього ромба і жовтого кола. Учні голосують, натиснувши на один із кольорів. Якщо діти не розрізняють кольори – для них зображені фігури. Час очікування відповідей супроводжує музика, що додає ефект змагання. Після відповідей учнів на екрані вчителя отримуємо результат голосування у вигляді діаграми. 
Учень бачить свій рейтинг на екрані ґаджета. Імена п’яти учнів, що отримали найбільшу кількість балів після проходження тесту відображаються на головному екрані. Пройдену вікторину учні можуть оцінити, рекомендувати. 
Cервіс дає можливісь скачати файл з результатами голосування у форматі Excel. Для цього натискаємо Save results (Зберегти результати).
Я дуже часто використовую Kahoot! на уроках для перевірки розуміння навчального матеріалу учнями на будь-яких етапах уроку.
Kahoot! надзвичайно простий для вчителя, а діти від нього в захваті.
Список використаних джерел:

Немає коментарів:

Дописати коментар